onsdag den 1. juni 2016

Kia Rosa Therkildsen


Kort præsentation af mig selv&mine forventninger til Modul 3.


Jeg hedder Kia Rosa og er 25 år - jeg har fødselsdag d. 2-3-1991.
Jeg er født og opvokset i Hobro, men flyttede i 2011 til København for at prøve nye veje og finde mig selv i en alder af 18 år. Jeg skulle ud og se mere af, hvad verden havde at byde på end bare de små kaotiske og utrygge rammer i Hobro hvor alkohol, stoffer og vold var en del af min hverdag. Det var også der jeg besluttede mig for at påbegynde rejsen mod at blive pædagog og komme ind på seminariet. Jeg startede derfor på VUC Pædagog fagpakken i Rødovre og var der til oktober samme år og flyttede så tilbage til Hobro og tog det færdigt. Siden har jeg forsøgt at gøre hvad der skulle til for at komme ind på seminariet, så jeg tog sosu pædagogisk assistent og arbejdede så samtidig og til tider på fuldtid også i netto i Hobro hvor jeg har været i 5 år nu.

Jeg er en eventyr lysten og stærk pige der har mod på livet og hvad udfordringer det har at byde på. Jeg har en del i bagagen og har derfor valgt denne vej. Jeg vil rigtig gerne arbejde med udsatte unge der har det svært og har visse udfordringer her i livet.

De forventninger jeg har til dette modul, er at jeg måske bliver bedre til at fortælle historier og få læst bøger og lign. Jeg har forventninger til det med livshistorier, at jeg måske bliver rustet til selv at fortælle min til andre og i et større forum, da jeg senere i livet, godt kunne tænke mig at holde foredrag, når jeg har fået den faglige og boglige viden der skal til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar