onsdag den 1. juni 2016

Sara Gamborg

19 år, bor i Aalborg med min kæreste Eli og vores kanin Mokaï.
Har altid haft en interesse for anderledes og af og til lidt skæve eksistenser
Jeg drømmer om at komme til at arbejde med børn og unge anbragt udenfor hjemmet eller i andre institutioner/socialefælleskaber, af forskellige årsager. måske endda værested for hjemløse, who knows??
Jeg arbejder lige nu, på bosted med voksne der har både fysisk og psykisk handicap.
Jeg har valgt det her modul, fordi især livsfortællinger fanger mig, og også er noget jeg kan se være relevant for mig og mit videre arbejdsliv. Jeg forventer at få kompetencer til at arbejde med livsfortællinger, og også noget som giver mulighed for at bruge historielæsning, som en kompetence til at tackle og håndtere forskellige situationer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar